Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11271/576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEscorza, Juan José-
dc.contributor.authorContreras Soto, Eduardo-
dc.contributor.authorGómez García, Zoila-
dc.contributor.authorBarrón, Jorge-
dc.contributor.authorLara Cárdenas, Juan Manuel-
dc.contributor.authorRamírez, Luis Enrique-
dc.contributor.authorLoza, Steven-
dc.contributor.authorAlcaraz, José Antonio-
dc.contributor.authorMayer-Serra, Otto-
dc.contributor.authorMaría, Enriqueta-
dc.contributor.authorPellicer, Carlos-
dc.contributor.authorJiménez Mabarak, Carlos-
dc.contributor.authorEnríquez, Manuel-
dc.contributor.authorTapia, Gloria-
dc.contributor.authorOrtiz, Sergio-
dc.contributor.authorTello, Aurelio-
dc.contributor.authorRobles Cahero, José Antonio-
dc.contributor.authorEscorza, Juan José-
dc.date.accessioned2015-08-26T03:11:24Z-
dc.date.available2015-08-26T03:11:24Z-
dc.date.issued1994-07-01-
dc.identifier.citationHeterofonía 111-112, México, julio de 94 - junio de 1995es
dc.identifier.issn0018-1137-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11271/576-
dc.descriptionRevista/Journal (Dir. Juan José Escorza). Contenido: JUAN JOSÉ ESCORZA, Presentación, pág. 2. EDUARDO CONTRERAS SOTO, La música de Silvestre Revueltas para el cine y la escena, pág. 5. ZOILA GÓMEZ, Contrapunto a tres: revueltas, García Caturla, Roldán, pág. 15. JORGE BARRÓN, Manuel M. Ponce: romántico, moderno. ¿Y la transición?, pág. 19. JUAN MANUEL LARA, Los libros de coro del Museo Nacional del Virreinato, pág. 27. LUIS ENRIQUE RAMÍREZ, Entrevista Carlos Jiménez Mabarak, pág. 37. STEVE LOZA, El nacionalismo en la música mexicana. Conversación con Bias Galindo y Manuel Enríquez, pág. 43. JOSÉ ANTONIO ALCARAZ, Manuel Enríquez (1926-1994), pág. 54. OTTO MAYER-SERRA, JOSÉ ANTONIO ALCARAZ, La obra de Manuel Enríquez, pág. 56. DOCUMENTOS: JUAN JOSÉ ESCORZA, Del epistolario de Carlos J. Meneses (1863-1929), pág. 68. MARÍA ENRIQUETA, El maestro Floriani, pág. 78. MÚSICA: CARLOS PELLICER-CARLOS JIMÉNEZ MABARAK, Tema para un nocturno, pág. 88. MANUEL ENRÍQUEZ, Ambivalencia, pág. 95. NOTAS Y RESEÑAS: GLORIA TAPIA, Blas Galindo y la educación musical superior en México, pág. 102. GLORIA TAPIA, Luis Sandi y la liga de compositores, pág. 104. SERGIO ORTIZ, Armando Lavalle (1924-1994), pág. 107. AURELIO TELLO, Recordando Samuel Claro Valdés, pág. 109. LIBROS: JOSÉ ANTONIO ROBLES CAHERO, De los románticos tardíos a los posmodernos, pág. 111. JUAN JOSÉ ESCORZA, El sonido de lo propio, pág. 114. EDUARDO CONTRERAS SOTO, La sucursal estadounidense del club revueltiano, pág. 116. XOCHIQUETZAL RUIZ ORTIZ, Hacer música, pág. 120. MÚSICA IMPRESA: JUAN JOSÉ ESCORZA, Bach a la guitarra, pág. 124. GRABACIONES: EDUARDO CONTRERAS SOTO, Jiménez & Mabarak [Sic] Lejanías de Antonio López, pág. 128. CORRESPONDENCIA, pág. 132. EFEMÉRIDES, pág. 135.es
dc.language.isoeses
dc.publisherCentro Nacional de Investigación, Documentación e Información Musical - Instituto Nacional de Bellas Arteses
dc.relation.ispartofseriesVolúmenes XXVIII-XXIX;-
dc.subjectHeterofoníaes
dc.titleHeterofonía 111-112es
dc.title.alternativeRevista musical semestrales
dc.typeOtheres
Appears in Collections:Tercera época

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
384HetEp3Hete111-112.pdf54.47 MBAdobe PDFView/Open
384HetEp3Het111fee.pdf114.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.