Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11271/1017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaz, Octavio-
dc.contributor.authorBrennan, Juan Arturo-
dc.contributor.authorDeltoro, Antonio-
dc.contributor.authorÁlvarez del Castillo, Fernando-
dc.contributor.authorCage, John-
dc.contributor.authorAdomian, Lan-
dc.contributor.authorBarrault, Jean-Louis-
dc.contributor.authorMedina, David-
dc.contributor.authorPecassou, Jean-Jacques-
dc.date.accessioned2016-12-03T01:17:02Z-
dc.date.available2016-12-03T01:17:02Z-
dc.date.issued1993-07-
dc.identifier.citationPauta 47-48. Cuadernos de teoría y crítica musical, julio-diciembre de 1993, México: Conaculta, INBA, Cenidimes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11271/1017-
dc.descriptionContenido: 1) Paz, Octavio. Lo idéntico; 2) Brennan, Juan Arturo. Entrevista a Eduardo Mata; 3) Deltoro, Antonio. Umbral; 4) Álvarez del Castillo, Fernando. Carmen Saeculare de Philidor; 5) Cage, John. Conlon Nancarrow; 6) Adomian, Lan. Nancarrow: la pianola como instrumento de creación musical; 7) Barrault, Jean-Louis. Pierre Boulez; 8) Medina, David. Migratoria; 9) Pecassou, Jean-Jacques. El discurso de Erik Satie (2a. y última parte). Contiene otros textos no referenciados en esta descripción.es
dc.language.isoeses
dc.publisherConaculta, INBA, Cenidimes
dc.subjectrevistases
dc.subjectteoría y crítica musicales
dc.titlePauta 47-48es
dc.typeOtheres
Appears in Collections:Revistas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
384PagRevP4748.pdf32.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.